gudd gudd bye 2010 !


Hyee korangg . sepertii di atas . 2010 tinggalkan kitew , 2011 pulakk dtg kat kite . aku tengok ramai bogger post pasal 2011 an ? popular kaww 2011 woi ! HAHAHA , ape azam tahun baru korang ? nak jadi artis ke ? ke nak kawen ngan anak raja ?


ALL I WANT FOR 2011 IS HAPPINESS :) 




aku nak masok form 1 dah ! *erghhh , bape bnyak kali aku nak ckap , butt aku mmg excited . aku tak taw nape jadi mcm nie , tahun lepas time dajah 6 takde ponn perasan 'excited' nie , tetibe jee perasan 'excited' nie muncul . belahh laaa weii excited woi ! shuu shuu ! :D

terlalu banyak kenangan aku kat skula KDSK ngan kengkawan .. peristiwa yg paling aku ingt sampai bila2 , time kitorang gaduhh ! haishh ! sungguh memalukan :P bukan gaduh sampai tarik2 rambut , kami just melawan lawan ckap , menjerit2 smapi terdengar satu skula . tapi aku tak masok campor pon . aku dok tepi jew . pastu cekgu mus nampak deme dok menjerit-jerit . aku dah takowtt dah nie . then aku blahh . yg paling aku tak tahannyee , aku skali kena panggil ! hadoii . aku pegilahh , buat muka tak bersalah . then ade satu kejadian yg sngt mengejutkan ! aku malas nak cite cuzz nanti ade jugak yg malu kang ! HAHHAA ,

untuk budak skula kdsk , TAHUN 6 , aku rase korang taww kowt . alla pasai MAISARAH  tuw ! kah kah kah ! :D

so , aku tak dpat tawaran mane2 , sbp aku dah tak dpt , so , just tunggu mrsm jew lahh . tak taw dpt ke idak , harap2 dptlahh kan ? Aminn  :)