Hye you alls ! huh ! nape aku senyap tidak berupdate blog ? cuz aku ney terlalu comey *ceihh perasann.. anyway statement tuw takde kaitan ! HAHAHAHA . tapi statement tuw FUCKta . hihihihi . ouhh kakcik , jngn perasan lah ! HAHAHAHAHAHA 


anyway semalam aku ngan jiran2 aku main . nak tau main apa ? main tuju selipar . maybe budak2 bandar mcm korang tak tau tuju selipar tuw ape an . tuju selipar tuw permainanlahhh ! beshhhh kowt main ! sumpahhh penat ! tuw laa yg best ! HAHAHAHAHA 


team aku yg menang ! sebab aku jadi kapten ! hihihiihi . sebab aku kumpulan ngan budak2 , sebba tuw laa aku jadi kapten .... budak2 ney deme lari jee . aku sorang je yg kena bina apetah merapu deme tuw ! lagipon mainan ney dah lapokk dah ! time aku kecik2 slalu lahh tergedik2 lari depan rumah , menjerit2 kena kejar mcm kena  kejar ngan pontianak naik F1 ! pastu kegedikan aku berlari depan rumah tuw kembali semula ! menjerit mengilau mcm pontianak ! pontianak pon kalah kowt ! aku raselah !