Form5 :)



Hari ni kat skula besttt gileeeeeeeeeeee .

Arini  tak blaja pun , main lebih . Belaja agama je kowtt . KHB punn cekgu bagi penerangan merapu2 . aku tak paham langsung , aku tengok je muka cekgu yg comey lote tu , tapii fikiran aku melayangg ke lain memikirkan tempat honeyy moon aku dengan MINHO . :P
then , sains plakk cekgu bagi penerangan pasai makmal sains and bla bla bla .
but yg paling aku suka ialah B.I. teacher tak masokkkkkkkkkkk ! woahhhhhhhh , tersangat sangat serunukk . bukann ape , B.I. bosannn gileeee ! kalau boleh nak je aku tak nak masok kelas . tapi apakan dayaa , hurmmm .

heii , boleh saye speaking sebentar ? sebentar sajee , tak lamee . sekejap jee , rilekss la awak ! taww taw taw . awak dengar ek saye speaking

actually i fall in love with someone , but i don't know who the unlucky man :(  

oke dah , sikit je aku speaking . aku bukan nye reti sngt speaking-memiking nie .
but , aku kesian kat lelaki yg aku suka tuw . pehhh , mesti parah kaw nanti ! wakakaka

pastu tuka topik lagii , aku nak sembang pasai Faceboook , ade entry pasai aku nak deactive fb an ? alla , entry yg NIE ! . kan aku ckap  aku tak mati kalau takde fb an ? mmg aku tak mati , aku pengsan and hampir nazak je , tuw je . tak mati punn . dan kowt 4 hari aku deactive fb , hehehe :D .
terase rinduu pada fb . bile bosan aku teringat ingat kan fb , rindu mase first kite kenal dulu . oke , merapuu .

pastu aku activekan balikk , pastu aku online fb setiap ari , tapi sekejap je kowtt ! tak lamee ! sebab sabtu ngan ahad  je baru boleh online secare halal . aku online nie secara haram ! kekekeke :D

Byeee
imissyou ~ 


P/S:title post kali nie takde kena mengena , ade kena mengena ngan JB jee ! sebab tahunn nie dia 17 tahunn !