I fell like nak mati =.=




PERINGATAN !!  nie post yg sedih , sile ambek sekotak tisu ... sob2 ,

hurmm , serius sedihh gila nie !! aku tak dpt MRSM , aritu tak dpt Sbp , tak pe lagii . tapii kali nie , sumpah sedihh gilaaa . aku harap sngt dapat , tengok2 tak dpt . sumpah terkilan , aku tengok ramai kawan2 aku dpt . Farhana dpt Gerik , Qai dpt Pasir salak , Husna dengan Sakinah pegi takyah , Afiqah dengan Haikal g Idriysiah , Arip g izzudin , Syu dengan Amirah g nazrin , Aisyah pulak g Tahfiz kat kelantan , Aizul aku tak pasti die tahfiz mane .

aku tumpang gembira dengan mereka :) . akak aku dpt Mrsm Berseri , sumpah jelessssssss . pegi skula mesti berseri seri , balik pun berseri seri . hahaha . tapi aku tak tau die nak pegi ke tak , sebab die kate kat aku , die berbelah bagii . klau skula kat sini , die boleh lagii main handball . tapii aku ase better die g Mrsm lahh . yelahh . nanti kalau tak g jngn nyesal kak oii !!

takpelah kan , dah takde rezeki aku , nak wat camne . skula kat sini pun jadilah . asalkan dpt belaja , betol tak ? :))

anyway title post itu sngt mengancammmmmmm :P