Jangan bace lah awak !

sebelom ape2 , aku nak ckp , post ini aku credit kat O.G je ek . Og bermaksud Ordinary Girl ! bukan , Orang Gemok or Opah Gendut or Orang Gila dan segale mcm nye lah kan :D
so , kalau sape2 yg nak bace entry nie , bacelahh .aku tak kesah . sape yg benci aku , belahh la wei . aku bad mood nie !

oke dah , aku nak bagitau korang *Og lah kan , actually aku dah lame nak keluar dri group tu ! tapii aku malas nak bagitau korang nanti mesti marah2 aku lah , ape lahh . mcm bodoo .

tah aku rase , korang semua mcm tak sependapat . aku pun  bengang ngan kome ! hal sikit punye mcm pun nak dibesarkan ! eeee , ape bende tahh . pasal korea nak gaduh . tak setuju sket , bergaduh . maki2 segale mcm . kadang2 tu , kutuk skett pun nak merajuk . hadoiiii . standard lah tu kan . lepas tu , eeeee . aku tak tau nak ckap ape , erghhh , tensionnn tahu dengan kome !

Masalah 


Masalah 

Masalah 


Masalah