OH MY .......... !




Hyee , sehadd ? oke bagus !

Arini aku ter-rajin blog walking la pulokk . entah arini bosann gileeeeee ! yelahh kan cuti skula :D
then , tengah2 aku blog walking nie , aku ade terbace satu post blogger nie pasai *FACEBOOK AKAN DITUTUP * haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ? what ? but why ? err . facebook lahh satu2 tempat aku nak bercontact dengan kengkawan yg disayangii sekalian ..
Tumblr_l8ksydqy2i1qzb9vso1_500_large
gilaaaaaaaaaaaa terkejottttt ! aicehhhh . 
gileeeee ahh . mane bolehhhhhh cenggituu . so , nanti layan blog jee . Myspace dah mcm eerghh . mamposs aku tak nak layan dahh ! aduhhh . kalau nak tutup fb pon , tutup la lepass 12 Ogoss , sebab 11 Ogos tu befdayy aku , nak la jugakk orang wish kat wall aku ! kekekeeke

sape yg create yg fb nie ? meh sini kite lempang die laju2 secare tak sengaje beramai2 , terime kasihh 
tekan gamba untuk nak tahuuu sebab kenape fb akan ditutup . sape yg tak paham B.I. cepat g google translate sane !

Arini ade AJL , comfirm Justin Bieber menang ! wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !
aku sokong Yuna dengan Faizal Tahir ! lagu Cinta Sempurna dengan lagu Hanyut ! best gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !