Yoseob ? awww ♥♥

Lame tak update , busy with my life for awhile .*tiuptiuphabukatblog*
 Pagi sekolah , petang training handball , malam buat kerja sekolah , so tak sempat lah nak online-online kejadahnye nie kan . Lepas sekolah , bukak sekejap , tak sampai satu jam aku online , kesian aku -_____-

Bulan April kang , Jb datang malaysia , saje je die datang . nak jenguk aku , setelah bercerai selama satu bulan ingt jugak kau kat aku , ingtkan dah lupe dah kat aku lepas bermesra-mesra dengan Selena Gomez . XD
Teehee ~ oke stop merepeking ~
so , skang ni aku nak story moly kat korang !

Aku kan jadi pengawas kat sekolah , pastu aritu time aku g toilet dengan aweks aku *Shady and Nina* aww aww ilovethem <3 hee ~
Then , kitorang g toilet bawah sebab toilet kat atas dlm proses cuci mencuci , so kitorang g la bawah kan . kat bawah ade budak2 form 2 yang tersangat lah bajet tahap nak mamposs ! ergh , i hate them . then , time kitorang masok tuu , ade lah kan akak2 form2 tengah makeup2 segale mcm lah kan , then , Shady dengan Nina nampak diorang bawak enset , *erghh bengong sesuke hati mak bapak diorang je bawak enset , ingt skula atok die ka ? kalau ye takpelah =.=
tapi aku tak nmpk diorang bawak enset , sebab aku nie buta , specky girl katekan , time tu aku tak pkai speck , so tak nmpk lah -,-

then esoknye , hari Khamis , aku bagitau lah akak form4 kan , then aku tak tau die wat pe . but , aku rase akak tu report kat cikgu kut . sebab time rehat , akak form2 tu , cari kitorang !! aku rase enset die kena rampas ! *padan muke :P 
ergghh , sial betoi akak tuu , senang je hidop die nak bawak enset g sekolah . mengongss !!

then hari ini die tak dtg , 'adik angkat' die bagitau kitorang die kena belasah or marah dengan bapak die kot ,  sebab enset tuu bapak die punye ! tapi tak tau lah kan , malas nak campur hal orang , tak nak gaduh dah XD

semard tak gamba nie ? uuuu , 

comel kan header blog aku ? aww aww . *laki baruu , i loikeeeeeeeeeeeeeee