Dapat jugak aku update :))

Hello chingu !

Korang tak rindu aku kan ? hahha tahu dahh . ngeh ngeh ngeh . perasan sorang seorang je aku nieh . oke oke . aku nak cite kat korang semua pasal sekolah , ituu , ini dan semua nyaa . Oke , sekolah aku kan sekolah baruu , ari Selasa ari tuu Pengetua daftarkan diri beliau . awwhh . dah ade pengetua *tak hensemm kott , perutt boroii kedepan . takkan boroi ke belakang plak kan ? bhahaa . aku tak suke pengetua tuh ! nak tau sebab ape ? bukan ape , korang tau tak ? skali die dpat bercakap kat tapak perhimpunan tuu , kalau boleh , sampai habis punn taknak berhenti . cerita itulah , cerita inilah . hadoiii ~ naik bosan aku dengar . semua tunduk jee aku tengok . kesian aku tengok cikgu , takde sape layannn . sorry cikgu :) T___T
E.X.A.M. oh , aku benci ! benci ahh . sekejap je kan mase berlalu ? nak dekat 2 bulan aku jadi budak form 1 . *pra matured . oh , aku benci jadi junior . slalu kena buli , slalu kena drop . aku benci semua tuu ! aku nak mcm dulu , jadi senior , boleh tunjuk lagak . tapi masa takkan berulang kembali kan ?  sebelum exam , ade match handball . memang penat lahh kan ? aku tak tahuu ahh , mintak mintak habis cepat , sebab aku nak buat revision .  kalau nak menang tapi habis cepatt , mcm mane ea ? hurmm , hadoiiii susahlah mcm nie .
---------------------------------------------------------------------------------------
Tadi aku pergi Perlis , tengok kakak aku kat sane =) time tuu die tengah outing , so terpakse lah aku ikot bontot mak aku keliling The Store tuu cari die , yelah kat mane lagii nak cari die ? kat situ jelahh . Perlis kan kecikkk ! pusinglah satu The Store tuu , akhirnye jumpe jugak . cadangnye aku nak beli makanan , satuu pun tak dapat , tapii dpt makan KFC . hohohohoho . tapi aku tak nak . aku nak keropok . nak snacks . tapi makan jelah KFC tuu , rezeki kan ? then aku bawak beg sandang akak aku tuu , pastu kitorang tukar la sim. die nak on phone die . lepas tuu aku pon simpan laa sim aku dlm purse aku , then purse aku tuu letak dlm beg die . aku bawak beg tu . jalan jalan jalan keliling tuu , balik sekolah kakak aku . tengok sane , tengok sini . kami pun nak balik . then , kitorang baliklah . lepastuu , ayah aku stop kat Padang Besar . then adik aku pun gataii nak beli apetah kan . then mak aku carilah purse mak aku . pastu mak aku tanye "Mane purse kamu kakcik ?" time mak aku tanye tuu , aku dah gelabah dah , sebab aku baru ingat yang purse aku tertinggal dlm beg akak aku . aku dah cuak dah niee . takutt je ayah aku marah . then aku tak nak dah tengok muka ayah aku . mak aku yang ckap kat ayah aku . lepas tuu blah , masok keta . aku diam . ayah aku pun pegi la sekolah akak aku tuu nak amek purse akuu , nasib baik boleh masok ! hohohoho time tuu aku tak cuak sangat dah ! lega rasanyaaa , dah la cdlm purse aku tuu ade ic . tak boleh main handball la jawabnye klau takde ic ! nasib aku ingat ! kalau dah sampai rumah baruu ingat . mampuss aku -,- 

nanti aku update post lagi satu oke ? post ini tersangat panjang  =.=