Oke byeee ,

Hello Chingu ! 



Aku nak blahh , oke byee . kalau tak arini ade koko untuk persatuan dengan permainan tapii aku tak dtangg sebab aku punye persatuan dengan kelab permainan aku DIBATALKAN ! horayyyyyyyyyy , suka gilaaaaaaa XD tapii ade handball plak , aku tak pegi . kaki aku sakitt woh , lebam kott buku lali aku sebab aritu kena HEMPAP dengan Kak Teha . aduhh . ahhahaa takpe2 . DongSeob aku tolong urutkan , skang dah oke sikit :P oke byee , nmpk sngt takde keja . bosann kott . nak buat homework , aku tak paham satu ape pun nak buat mcm mane !! malas akuu , bia ahh . kesah ? TAK . eh japjap , aku nak blah kemana ?  KAT TEMPAT YANG MANE TAKDE SAPE BOLEH CARI AKU , AKU NAK TINGGAL SENDIRIAN , yeahh ! yeahh ! harharharhar , tapi nanti mesti DongSeob aku rindu aku . camne ?? 



Sukelah tengok mereka menari tarian tuu , comell <3 
biasalah DongSeob ai memang comell <3