Woot woot !!

Bosan sungguh hari ni , bnyak homework . tau la cuti , tapi cikgu kasi homework mcm cuti sebulan . cuti bape hari je pun . haishh . kalau takde hoemwork kan best ? XD

So , mate aku dah sakit dah nie . dah tuu , mengadap latop 24 jam , mane mate tak sakit . dah la aku nie pkai speck , megadap pulak cahaya laptop yang terang nie . aku bukan reti nak edit bright laptop nie . sadiss nyee . hinarasanya -__-

Kalau aku boring , aku g search gambar-gambar B2ST .geram je aku tengok diorang . comel-comel semuanya . rugi tak g konsert diorang aritu , heeee ~
dalam enset aku belambak gamba diorang , penuhh . nak dekat seratus lebih tak silap aku . mahhh , boleh tahan ar kan aku nie ? gilekan si B2ST  tuuu , woot woot , i'm the B2UTY .




comel bukan mereka ? aww aww . i love them <3
YOSEOB and DONGWOON is MINE !