I'm back for 6 days :D

Hello chingu ! phewwwwwwwwwwwwww , sebulan der aku tak update blog , gila MALAS ahh ! aku balik je punn , tapi tak terupdate pun , tengah malam macam nie , baru ade mood nak update . tak tau nape , maybe sebab sebelum nie , aku tak sempat kott , yelah buzylah kan . laki aku kan aritu dtang jenguk aku kat sini ! buzylah kemas rumah , itulah inilah . boleh plak dah die bawak bini die yang sakai tuu *bukan aku , tapi Selena Gomes <--- i hate her ! :P die lah yang merosakkan hubungan aku ngan Jbie , nasiblah kitorang tak bercerai , Jbie sayang aku lebih dari die . Ewahhhhh muahh sikit :*


Sumpah aku malas nak cerita pasal sekolah baru . macam macam ade , kalau aku cite kang , mau penuh satu page , ewahh , mcm panjang sngt . puihh :P ade yang best , ade yang tak best , ade kelemahan dan kelebihan stay at sane . tak tahu lah nak ckap ape , best atau tak ? semua orang tanye aku , 'kakcik , amacam sekolah baru?' aku tak tahu nak kate ape , lidah aku kelu . aku hanya mampu tersenyum , sambil menangguk dan menggeleng . aku bingung . aku buntu . *ecehhh , ayat tak boleh blahh . pirahhhh .


Anyway petang tadi besttttttt , aku jumpe kawan kawan aku , tapi bukan dengan kawan kawan rapat aku . aku dpat jumpe Farah , Ecah , Nad , Mai , Fadzil ngan Aidil je . tak tercapai lagi nak bertemu dengan Nina , Put ngan Ummu . aku nak jumpe diorang , tapi tak bile dan dimana , kitorang tak rancang pun lagi nak jumpe . Lepastuu , time aku ngah sembang2 ngan diorang kat sekolah , aku dpat berita yang sngat sngat sngat menyedihkan , guru kelas aku time darjah 6 , meninggal dua . Teacher Musleha . Beliau baik sngat , walaupun garangg . tapi sporting . rindu time dajah 6 . beliaulah antar guru guru yang aku rapat . baik sngatt , peramah orangnya . aku tak sempat nak jumpe ngan beliau , nak mintak maaf , ape yang aku mampu buat adalah sedekahkan Al-Fatihah dengan Surah Yassin untuknya .