Malas gilaaaaaaa ,

Arini aku mandi banyak kalii . setiap 4 jam , aku mandi . aku demam . kepala jadi berat . malas . pening , so aku rajinkan diri aku untuk mandi , tapii mak aku marah aku pulak . sebab ? mandi bnyk kali , mak aku ckap tak baik untuk kesihatan  , ubat tak nak makan . mane nak sembuh . betol ke ? aku ikot je mak aku . arini aku bnyk kali online , sebab tak tahuu nak buat ape . nasib aku dah buat homework ari jumaat aritu , kalau tak tak pegilah aku esok sekolah . sebab tak siap homework XD . tapii aku tak online fb , aku bukak blog je and layan youtube . bukak fb mcm gampang adelah . takde sape nak layan aku , huhh . kerek ahh . aku blogwalking , aku jumpe bnyk blog lawalawa , gojesgojes . aww <3 . youtube , alu layan lah benda merapu2 . bukan Blue ! tapii aku tengok video pasal Concert B2ST , Oh my School and macam macam lagii . aku bukak blog aku , nasib laguu blog nie happening . Full Of Happiness by SuJu . tajuk pun dah happy kan ? video die aku suke , comell . Free Hugsss ! awww <3 HeeChul <33 . nasib aku tak letak lagu sedih mcm lagu Bad Woman-Ft Island , Tell Me Goodbye-Big Bang , and lagulagu yang sedihlah kan . Oh , sembang pasal Bad Woman , korang pernah dengar and tengok video tuu tak ? sumpahh sedihh gilaaaa . Hongki dlm tuu hensemmmmmmmm . jatuh cinta T_T , even aku tak minat Big Bang punn , tapii aku suka lagu Tell Me Goodbye tuu , G-Dragon <3 hensemmm . TeeeHeee ~ okeoke , aku benci T.O.P . aku tak tahu kenape aku benci sngt dengan die . maybe sebab Paah minat die and mengaku T.O.P tuu suami die , aku bencikan mamat tuu kott ! oke byee , nak tidoo . esok sekolah , nak bangun awal , nak pergi sekolah awal . nak jumpe oranggg tuuu , rindu die ! hikhikhikhik :P




Tumblr_ld20oirvzx1qaf43bo1_500_large

P/s mengancam tak blog aku ? ganas siottttttttttt , hitam . hakhakhak XD