YOU AND ME #2


aku bosan gile !!  dah la aku nie sangap blog , baru off sekejap , rindu kat blog . bangang bukan ? yeaa ! petang tadi aku bagitau lah kat mak aku pasal fb nak tutup , mak aku melompat lompat , menjerit jerit , over bukan mak aku ?! *aku tipuu jee  :D mak aku suke sngtt ! teramat suke ! sebab ? nanti takde lahh aku mengadap fb 24 jam , kan ? eee , tapi aku ade jugak dengar khabar yg fb tak jadi nak tutup . eeii , gampang betoii ! cedoiii sngt pasai pe ? adehh :P

nmpk title atas ? you and me #2 , entry nie special skett , bkn mcm >ENTRY NI< , entry tu aku sound orang . entry nie penuh makne nye !

aku rindu time kite kecik2 duluu , sumpahh bestt gileeee ! kenangan yg paling aku tak boleh lupe sampai bile ! tambah2 time kite jadi senior kat skula kdsk . pehh , mmg bestlah kan . boleh tunjuk lagak kat budak2 bawah tu  , pijak2 kepale deme . tunjuk kepale lahh kan , *aku tak , budak laki jee* :P

baru setahun jadi senior , kena jadi junior balik . hadoiii , benci nyee , eii , geram2 . tak sukee auww *ayat budak gedikk . nak aku shared gamba2 lepas ? aduhh , shared je lah kann , kenangan tu , tak ingt sngt . gamba je yg boleh mengimbas kembali kenangang kite-kite , bukan kan begitu teman teman sekalian ? *asal ayat skema sngt ?

cikgu yg sporting !! die garanglahh jugak dengan kami sebab kami slalu wat bising ! :D


semua nye selebeh , aduhhh malunyee time nie , 
rindu kelas nie ! kat bilik blakang tu ade sarang burung merpati . hebadd bukan ? rinduu gileee kelas nie ! 
hahaha , 
bukan kah mereka begitu gedik bagi anda ? :P
*ape aku sembang tah*

gamba nie yg paling tak bolehh blahh ! eii mai ! wakakka :D terguling guling aku gelak , sampai kentut berbuih aku gelakk 


masih ingatkah anda gambar nie ? time nie dajah 5 ! rindu gileeeeeeeeeeee cikgu ayu ! :((
imisssyouverymuch ! 
entah zaman bile punye gamba aku pun tak  ingt ! time nie , semua nye selebeh -selebeh belaka . aku pun tak tau pun ade gamba nie , nie pun mimi yg upload kan , YA ALLAH ! malunyee akuu ! adehh :P anyway i miss this moment :) ILOVEYOUALL ! FRIENDS FOREVER BABEH !  

Tumblr_l9c2pgqf0w1qb6wcjo1_500_large
FOR MY FRENS !