YOU AND ME

Hyehyehyee ,

korang ade haters tak ? ataupon korang benci haters ? ataupun haters benci orang ? dah segale macam  nyee ,

aku ade benci sorang budak nie . junior aku je punn . pastu nak try rapat2 ngan semua senior nye , atau lebih senang cite ngan kawan2 aku lahh kan . aku tenguk care die jalan dah mcm laki , tapi perangai gedik mcm bapokk ! bapok pun tak gedik mcm kau tahuu ! kau nak gedik2 ngan kami asal ? kau ingt kami suka ka ? eee tolonglah , kami nie dah gedik tahap ape dah , pastu kau lagi nak menggedik ngan kami ! mmg tak arr !

actually selama aku berkawan ngan kau , aku pura2 baik je ngan kau . belakang kau aku kutuk2 kau . aku nak tenguk sampai mane kau nak rapat ngan kitorang . aku tahuu aku sedikit kejam , but aku tak tahan dah . kadang2 kau call aku , aku malas nak angkat . takde mase nak layan benda yg tak berfaedah ! kekekeke :P
then , kau ckap ko ade rapat dengan salah sorang kawan kesayangan aku ? siapakah ? aku ingt kawan2 aku suke ke dengan kau wei ? eeee tolonglahh ! than , kau punn tergedik gedik lah kan panggil kitorang kakak . yuckkkss ! tolonglah ! aku , kalau orang panggil aku adik , takpe . nie panggil kakak ? aku bukan kakak kau punn . I HATE YOU VERY MUCHH !

sorry aina azureen