Kesian aku -,-

Hello chingu ! 

Rutin harian aku mcm biasalah . pagi pergi sekolah , tengah hari balik sekolah , petang pergi training handball , malam buat homework then tido -.- Tadi kat sekolah bosan ahh . dah la ade subject yang aku tak gemari ! erghh , aku paling tak suka subject sains dengan inglish . aku bukan tak suka subject tuu , but aku tak suka teacher yang ajar tuu ! erghhh , sains bosan gilaa vavi ! dah la teacher tuu bnyk songeh ! salah sikit bebel-bebel mcm mak ayam ! ergghh . english plak lagiii bosannnnnn , teacher tuu tanye soalan , sorang pun ta jawab ! kami semua ngantuk , erghh . malas aku nak sembang pasal skola nie . dah la cikgucikgu semua cruel , homework belambak mcm hape tah ! 
Tumblr_ldxg2xmdyl1qzcnfgo1_500_large
Heeee ~ comel bukan  Yoogeun nie ? aww aww <3 hari tu aku tengok lah Hello Baby Shinee , lawak gilaaa doe !! terkentut-kentut aku gelak , Minho rapat ngan Yoogeun , Jonghyun plak suke kiss die , Onew takut ngan budak kecik ? aduhh , nanti nak jage anak camne ?' HAHAHAHA . tapii betol aku kate , lawakk gilaaaa . oke NOKTAH . STOP IT ! 

oke next topic , ari selasa arituu , aku tengok Oh my School ! aww aww , ade Yoseob aku <3 . Mula-mula aku tak perasan die sebab aku asyik tengok ex aku je . Minho <3 . jngn jeles Yoseob ! oke , back to topic , then bila aku tengoktengoktengok , ade Yoseob aku rupenyee ! Mane aku tak perasan nye , dah la muke die kecik , pastu pkai pulak jaket besa size XXL . gilaaaa . HAHAHA anyway lawak gilaaa . 


FOR ME YANG YOSEOB IS A PERFECT GUY !