PEDULI PULAK AKU ,

Harini penat siottttttt , kaki aku sakit kott . Dah la pagi tadi aku lambat g sekolah . harap je pengawas tapi lamabat , kesah ape akuu . tu sekolah bapak aku XD .... lepas je park basikal , terus bunyi loceng . haishh . then hari khamis tuu cikgu ckap budak form 1 ngan form2 perempuan , kena suntik HPV ape tah , aku tak tauu . aku tak hantar pun lagii borang kebenaran tuu , orang lain semua dah hantar . aku sorang je belum then kena marah


-__- wooott ! kesah pulak aku , then pagi tadi dah hantar pastu kena bebel bebel ngan cikgu sebab hantar lambat . aku dlm hati panas jee . then , aku g bilik pengawas sebab ade perjumpaan , then cikgu complain lah pasal tugas2 yang kitorang tak jalankan . aku diam je . malas nak dengar , then complain lagii pasal baju pengawas . erghh aku paling benci kalau sembang pasal baju2 nie ... cikgu bnyk sengoh doe ! warne kuning pekat tuu tak boleh , warne kuning cair sngt tak boleh . eeee menyusahkan betoll ! kenape cikgu tak kasi contoh yang betol2 ? tak payah la kami susah susah nak dengar cikgu membebel tuu ! erghh . lepas tuu aku turun padang , Pendidikan Jasmani bha , ahhahaha besttt ! lawak kott main basketball ngan diorang ! mcm bodoo . then kitorang main la , merapu2 . main hentamm je . then at last aku ngan Shady , jatuhh . ahhahhaa depan laki lak tuu . Shady ar paling dramatik skali , berguling guling die jatuhh *ewahh mcm hindustan . hakhakhakhak . Then , Asyraff dengan Muhsin nmpk Shady jatuhh , lepas tuu Asyraff kate 'Mokkkkk jatuh tersungkur ' . lepas tuu aku amek bola dari Shady then aku gelak , lepas tuu jatuh . hohohohoho padan mukee -,-
seluar koyak kott , abis aku kena marah . dah la pertame kali aku pkai ! hohohoho XD
12927599482773_large
oke . ade satu lagi kes yang sngt membuatkan aku geram gilaa tahap nak mampos ! aku tak tau lah kan , ade sorang mamat nie , tah dari mane die dpt no aku . pastu kacau2 aku . dah lah die slalu call petang2 time aku ngah training handball , nasib baik aku buat silent kalau tak , mesti kena marah ngan sir . bengong betoii . aishh . geram akuu . nak je aku mengadu dekat DongSeob aku <3 



my baby boyy , cari ea mamat yang kacau your baby girl nie , kalau dah jumpe , maki maki die , kate kat die . jngn kacau your baby girl nie then belasah lah die ! 
*muke nak gengster*