Macam mane aku boleh terjebak dlm aktiviti tak berfaedah nie ?

Hello Chingu ! 


Arini aku nak story pasal mcm mane aku boleh terjebak dlm dunia K pop yang digilai ramai ni ! Oke , firstly aku nak ckap , dulu kala aku memang tak minat k pop nie , aku anti gilee . tak tau nape aku benci sngt ngan korea ni . Then satu malam tuu , aku ngah boring , then aku tanye kat Mai , 'Mai , ko nak aku cari gambar laki ko tak ?' *Laki die taemin . Then die kate die nak . aku carilah kan , then aku jumpe gamba Taemin , Jonghyun dengan Key kot tak silap aku . alarhh , aku tak ingat . dah lame dah . aku cari tak jumpe bhaa gambar tuu . oke takpe . then tetibe aku TERjatuh hati dengan si Jonghyun hidung kembang plus pendek tuu . *Paah yang ejek die hidung kembang , aku ckap je lah , lagipun memang betolkan ? ade dlm video You're like oxygen . betoi aku ckap , hidung die kembang , sebesar sekolahhhhhh . bak kate Paah . haha XD . Then aku pun ckap la kat Mai , aku suke Jonghyun nie , lepas tuu Mai pun kabutt gtau semua kawankawan aku . aku pun diam jee , malu i ! Jonghyun suruh aku rahsiakan realitionship kami , but Mai dah bocorkan semuanyaaa . lepas tuu diorang ckap la pasal k pop sepanjang mase , itulah inilah . aku malas nak dengar . lepas tetibe Paah ckap pasal lagu Ring Ding Dong . Die kate lagu tuu lagu bodo , takde pape maksud . aku pun kate camtu jugak . aku pun tak paham sebenarnye ape maksud lagu tuu , yelahh . dah la tarian die tonggek kedepan , then last skali tetibe ade sayap keluar . HAHAHA mcm bodo je . pastu aku ckap la yang aku suke part first tuu , sebab Jonghyun yang nyanyi . Lepas tuu Paah dok ejek ejek , Babeehhh , Babeeehhhhh ,Babeeehhhhhhhhhhhhh . WTF ?? bodo kau Paah . dah la suke si  gendut T.O.P , kau tau tak pakwe kau tuu tak original ? pakwe aku semua original , pakwe kau je tak . sedutt lemak . eeuww ape punye taste lah kau nie . takpaham betol aku -,-  Then , aku dah boring dengan Jonghyun sebab asyik menatap hidung die yang kembang tuu je , lepas tuu die slalu kisskiss aku , yelahh . die kan pendek , so senang lah die nak kiss aku . aku boring dengan semua tuu . Lepas tuu , aku TERjatuh CINTA dengan Choi Minho , rapper Shinee <3 aw aww . die comel ohh . tinggi , susah nak kiss . i loikeeee XD lepas tuu aku obsess die sesangat , dlm enset aku , ade berpuluhpuluh gambar die <33 uuu , ahakss . Bosan jugak , lepasss tuu , aku TERsuka dekat Yang Yoseob <3 die lead vocal dlm B2ST . die comell ohh . die hyper , die gilagila . and paling penting skalii , die comelll gilaaaaaa ! lepas tu , aku slalu bukak Tumblr , then aku slalu jumpa gambar die dengan DongWoon . mcm gay pon ade diorang tuu , HAHAAHHA XD diorang rapatt wohh . jeles aku bile diorang peluk2 , mesra bermesra , aww aww . lepas je aku tengok gambar diorang , aku TERminat si DongWoon plak , ahakks , but Yoseob tetap pertama dlm hati aku , jngn risau my baby boy Yoseob ? My hunny Dongwoon ? you're second , sorry oppa , i love Yoseob more than you . but , i STILL love you . don't worry ahh ? You still my laki <33 Give me a flying kiss <3. i get it ! LOVEYOU .


oke , lepas tuu , Paah dengan Kotak slalu ejekejek aku , diorang kate DongWoon tu hitam lah , , apelah , diorang kutuk2 DongWoon aku . kesah ape aku , janji aku tak rampas pakwe diorang . 
DongSeob Forever , <33 


muke mereka blurr , kesian mereka . diBUUU oleh orang belakang . 

'HOI ORANG BELAKANG ! AKU TAU LA KO TUU HODOH , BUROKK . TAK PAYAH LA NAK BUU LAKI AKU !! ' 
my baby boy , don't sad ah ? i will always be there for you ,