best gilaa gilaaa gilaaaaaaaaaaaaaa . nak lagi ! nak lagii ! boleh tak cikgu ? ;))

Hello Chingu !

Fuhh , bersawang blog aku . nak dekat seminggu tak berupdate . AKU BUZY ! hihiihihi . exam ? wahh , tak dpat lagi result , *masih menunggu* oke , tak nak cite dah pasal exam nieh ! * boredd ,

Nampak title di atas ? what ? ape yang best ? apa yang gilaaaa ? nak lagiii ape ? oke dah , selama 2 hari 1 malam , aku telah menghadiri satu kursus kepimpinan pelajar bersama rakan rakan yang lain . *Wahh ayat aku ! pehhhhh semardd doh ! hak hak hak . tak lawak pun -..- Pengawas , PRS , PPS and MKT yang pergii . syiokkkkkkk gilaaaaa . 2 hari satu malam dekat Amir Chalet , hari rabu dan khamis . Pagi pagi rabuu tu , pkul 6.45 aku dah keluar rumah , kelam kabuttt gilaa sebab aku tak siap satu ape punn . Pukul 7 nak kena ade kat sekolah dah . kenalah aku membebebebebelllll dengan mak aku -,- hehehe . sampai sane , takde sorang pun kawannn aku . Aku orang first smpai antare kawan2 aku ? wahh , berita baikk . yelah , selalu nye aku yang lambat , mereka yang awal . tapi kali nie terbalik pulak . bangge rasaa . oke then , Anis sampai , Farah , Shady and lain lain . lepa tuu kitorang sembang sembang , bas sampai . 7 suku kitorang bertolak . smpai sane pkul 8 lebih laa , lepas tuu ade ceramah , gilaaa best . sporting gilaa habis lah penceramah tuu ! Lepas tuu kemas kemas barang kat dorm , makan , solat , mandi and ape semua lah ! Pukul 3 , kitorang sambung ceramah balik then petang ade riadah . Kitorang dibahagikan kepada beberapa kumpulan , aku dpat kumpulan 6 , nasibb geng aku tuh , semua nye rapat2 ngan aku and semuaa sporting habis ! Petang tuu hujan , tak jadilah nak exercise , then kitorang ditugaskan untuk buat satu struktur menggunakan surat khabar dengan ape ape lah . asalkan kreatif ? dan jugak terrrtingggii . Pheww susah gilaa lah ! Lepas tuu , kitorang main tipu , kitorang guna salotep and cikgu nizam tolong kitorang -..- hihihihihi tiba tiba cikgu baik pulak kan ? hak hak hakss . jangan marah aa cikgu ! Malam paling gilaa gilaa gilaaaaaaaaaaaa best lah ! ade night walk , pheww takut gilaaa . sebelum night walk tuu , kitorang ade bbq , bestt weih ! then pukul 12 malam tuu mulalah . sebelum tuu , kitorang ade main main , best weih ! kumpulan aku kalah -.- ! Lepas je night walk tuu , kitorang balik dorm , kemaskan diri ape semua and ape lagi ? Tido lah jawabnyeeww ! Tapi aku tido lambat , Aku , Shady dengan Ecah , kiorang bergosssiipp gossip . hehehe , perempuan katekan ! banyak mulut , then pukul 5 pagi , kitorang bangun . lepas solat jemaah , ade tazkirah . gilaaa mengantuk , bukan ngantuk dengar tazkirah tapii tak cukup tidur . heeee ~ aku ngan Farah selinap keluar , pegi bilik , TIDUR ! then ade ceramah sekejap , pastu Majls penutupan , pastuu balik . pukul satu lebih tuu , kitorang sampai sekolah lepas tu balik rumah . sampai rumah aku terus kemas barang barang semuaa , then terus lelapkan mate sampai petang . fuhhhh penat babeh ! So , k byee . nak tidur ,nak pergi sekolah ,