Tak tahu nak cakap ape dah ,



Hello Chingu !

Alhamdullilah , exam aku dah lepas . confirm failed ! aku raselah . yolahh , susah gilossss gilossssss . aku tak bace buku , tak buat revision , sebab tulah susah . Heeeee ~ susah kottt . payah gileee ahh . Lepas je balik dari match handball tuu , aku teros tidoo . tak tengok pun buku , baju pun mak aku yang iron kan -,- Haaa , sembang pasa handball kan , aku kalah -,- tapii kitorang johan kumpulan jee , lepas tuu lawan dengan Dinding , kalah 2-1 . time kitorang lawan dengan mereka tuu kan , fuhh , takde semangat langsunggg babeh !! sumpahh penat , dah la mengantuk , pastu baru lepas makan , memang rase nak tido ahh kan ? aku lari punn lembik jee , ape lagii time nak catch bola , fuhh takde semangat ahh . lepas tuu kena marah -,- . Lepas tuu pack ahh barang2 semua , lawan lawan lawan sampai final , Manjung fight dengan Dinding , pehhh wa ckap luu , memang semarddd ahh kan ? gilee ahh . sengit gilaaaaaaa . Akhirnyaa , Manjung menangg , yepppii ! hohoho , Laki pulak  *team aku lah , diorang pun johan kumpulan , then lawan dengan Pantai Remis , menangg . semi final , lawan dengan Manjung , kalah . Final , Manjung fight dengan Mesat , Manjung menang jugaaa . Mereka hebattttt ! suka merekaa . aww hahhaa gedik gedik gedik . itulah aku <3 huhuhu ~

Guess what ? kat sane kan , time aku g tandas , aku g sorang sorang . takde sape nak temankan aku . mereka semua kejam :( then , dlam toilet tuu , tetibe ade sorang budak form 2 tuu tanye aku "Kakak form bape ?" then aku pun terkezutttt buat sementara . then aku balas lah "Hahh ? akak ? ehh , owang baru form one lah ! " then die pun mcm haa ? haa ? haa ? form 1 ? lahhh -,- hahahhaa , aku pun gelak lah tak ingat dunia . die pun mcm malu malu kambing . yolahh . aku yang adik nie , di panggilnye kakak ? Pffttt ! malu jee you ! aku pun pelik lah kan , apehal tetibe die panggil aku akak ? aku nie dah la pendek , muke aku ? nampak tue kah ? hak hak hak . bengong jee , then time balik tuu baru aku tahuu kenape die panggil aku kakak . Yelah , match handball nie kan under 18 ! confirm2 lah semua dah tue2 kan ? maybe sebab tuu kot die panggil aku kakak ! hahahaha tergelak doe aku ! *actually tak la lawak sngatt . 
------------------------------------------------
KH aku B ! hak hak hak hak . hebat tak aku ? hihihi ramai orang kate kh senang , senang nak score lah apelah , tapi bagi aku , susah gilaaaaaaaaaaaaa . Aku tak minat ahh kh ! err tah laa , tak menarik . Aku slalu masuk kelas kh lambat . Ade satu hari tuu , Aku , Shady , Farah , Kotak , Ummu , Nadira dengan Mai , kitorang kena denda . sebab ape ? masuk kelas lambat lah -,- hahahaha kitorang kena diri kat depan kelas . nasib takde laki , malu jee kalau diorang ade -.- nak tau tak ape kitorang buat kat depan tuu ? Haaa , mereka   mereka yang lain semua sebok bincang jawapan , Aku , Kotak dengan Farah , kitorang menari kott . Lagu I'll be back dengan Bad Girl . fuhh semard jee . tapi kitorang buat perlahan lahan je lah . Cikgu tak sedar kott . Syiokkkkkkkkkkk gilaaaaaaaaaaa ! hak hak hak hak 


gedik tak aku ? HAHAHAHHA :P